# estar-se a casa 19

(CAT)
Visualització de dades. Des de la posada en marxa de l’estat d’alarma es publica cada dia a l’edició impresa de Diari de Navarra una secció gràfica que pretén ser el retrat en dades d’aquest enclaustrament, que és el de tots. Registren tot tipus d’estadístiques per mostrar com vivim tancats: com canvien els nostres hàbits i també el nostre ànim, a què dediquem el temps o com matem l’avorriment.

Un projecte molt recomanable des de la perifèria del nostre país realitzat diàriament per Errea Comunicació com la seva contribució a explicar el que passa a les nostres llars i despertar un somriure a l’reconèixer-nos. Errea Comunicació és un estudi de Pamplona creat l’any 2006. Dirigit per Javier Errea, reuneix professionals de diferents branques de l’periodisme i de la publicitat i es dediquen a el disseny de diaris, editorial, gràfic i web. No us perdeu el seu Diari visual de la quarantena.

 

 

O bien

 

# estar-se a casa 19

(CAST)
Visualización de datos. Desde la puesta en marcha del estado de alarma se publica cada día en la edición impresa de Diario de Navarra una sección gráfica que pretende ser el retrato en datos de este enclaustramiento, que es el de todos. Registran todo tipo de estadísticas para mostrar cómo vivimos encerrados: cómo cambian nuestros hábitos y también nuestro ánimo, a qué dedicamos el tiempo o cómo matamos el aburrimiento.

Un proyecto muy recomendable desde la periferia de nuestro país realizado diariamente por Errea Comunicación como su contribución a contar lo que pasa en nuestros hogares y despertar una sonrisa al reconocernos. Errea Comunicación es un estudio de Pamplona creado en el año 2006. Dirigido por Javier Errea, reúne a profesionales de distintas ramas del periodismo y de la publicidad y se dedican al diseño de periódicos, editorial, gráfico y web. No os perdáis su Diario visual de la cuarentena.

 

ErreaComunicación_1