# estar-se a casa 28

(CAT)
Art i comerç. El projecte de la Brooklyn Art Library és una llaminadura per a tots els amants del dibuix, la il·lustració i les llibretes. Es defineixen (i han de ser-ho) com la col·lecció més gran de el món de llibretes d’apunts d’artistes (artistes amb minúscula, perquè conviden a tothom a participar). Només has de comprar una llibreta Moleskine (el comerç), omplir-la amb els teus dibuixos (l’art) i enviar-la. Ells les guarden, ordenen i escanegen a més d’organitzar exposicions per diversos llocs d’Estats Units en un mini-vehicle, que estaríem encantats que un dia pogués passejar-se pels carrers de Portbou en una edició de la Festa.

El projecte inclou la possibilitat de mirar els dibuixos de les milers de llibretes que ja tenen a The Sketchbook Project. Un lloc a visitar, si mai podem tornar a viatjar, i que ara podeu gaudir a la pantalla del vostre artefacte preferit.

 

 

A veces 

# estar-se a casa 28

(CAST)
Arte y comercio. El proyecto de la Brooklyn Art Library es una golosina para todos los amantes del dibujo, la ilustración y las libretas. Se definen (y deben serlo) como la colección más grande del mundo de libretas de apuntes de artistas (artistas con minúscula, porque invitan a todo el mundo a participar). Solo tienes que comprar una libreta Moleskine (el comercio), llenarla con tus dibujos (el arte) y mandársela. Ellos las guardan, ordenan y escanean además de organizar exposiciones por diversos lugares de Estados Unidos en un mini-vehículo, que estaríamos encantados que un día pudiera pasearse por las calles de Portbou en una edición de la Festa.

El proyecto incluye la posibilidad de mirar los dibujos de las miles de libretas que ya tienen en The Sketchbook Project. Un lugar a visitar, si alguna vez podemos volver a viajar, y que ahora podéis disfrutar en la pantalla de vuestro artilugio preferido.

 

Brokklyn_Art_Library_1 Brroklyn Art Library_2