# estar-se a casa 33

(CAT)
Jocs, art. En aquests dies de tancament una de les possibilitats per passar el temps és el joc i no té res de dolent si el joc està pensat per un artista o realitzat a partir de la seva obra.

Louise Bourgeois Memory Card. Dissenyat en col·laboració amb la Fundació Easton, aquest joc de targetes de memòria reuneix obres tèxtils famoses i cites de l’artista contemporània en un joc divertit i educatiu per a nens i adults.

Joc de dòmino de David Shrigley. En lloc dels habituals punts, en les fitxes es troben personatges com calaveres, vells rondinaires o gats esparracats.

House of Cards de Charles & Ray Eames. Colorits panells en una banda de la targeta i un llenç en blanc en l’altre, esperant una mà creativa.

Tauler d’escacs Bauhaus. Les peces d’escacs de Josef Hartwig de 1923 es caracteritzen per les seves formes clarament reduïdes al bàsic.

Bauspiel: Ein Schife. Si parlem de jocs infantils, cal començar per la marca suïssa Naef Toys, fundada el 1954 a Basilea. Entre les seves meravelles, compten amb una estupenda rèplica del Bauhaus Building Spiel dissenyat el 1924 per Ànima Siedhoff-Buscher.

La baldufa òptica. Dissenyada el 1977 per Ludwig Hirschfeld-Mack. Un joc òptic que mostra infinites possibilitats cromàtiques.

 

Las cosas no salen

 

# estar-se a casa 33

(CAST)
Juegos, arte. En estos días de encierro una de las posibilidades para pasar el tiempo es el juego y no tiene nada de malo si el juego está pensado por un artista o realizado a partir de su obra.

Louis Bourgeois Memory Card. Diseñado en colaboración con la Fundación Easton, este juego de tarjetas de memoria reúne obras textiles famosas y citas de la artista contemporánea en un juego divertido y educativo para niños y adultos.

Juego de dominó de David Shrigley. En lugar de los habituales puntos, en las fichas se encuentran personajes como calaveras, viejos gruñones o gatos harapientos.

House of Cards de Charles & Ray Eames. Coloridos paneles en un lado de las tarjetas y un lienzo en blanco en el otro, esperando una mano creativa.

Tablero de ajedrez Bauhaus. Las piezas de ajedrez de Josef Hartwig de 1923 se caracterizan por sus formas claramente reducidas a lo básico.

Bauspiel: Ein Schife. Si hablamos de juegos infantiles, hay que empezar por la marca suiza Naef Toys, fundada en 1954 en Basilea. Entre sus maravillas, cuentan con una estupenda réplica del Bauhaus Building Spiel diseñado en 1924 por Alma Siedhoff-Buscher.

La peonza óptica. Diseñada en 1977 por Ludwig Hirschfeld-Mack. Un juego óptico que muestra infinitas posibilidades cromáticas.

 

Joc_Art_1 Joc_Art_2 Joc_Art_3