# estar-se a casa 35

(CAT)
Gràfica punk francesa 2. Seguim compartint informació sobre el col·lectiu Bazooka. En aquest cas sobre el seu treball en portades de discos, particularment vinils, com corresponia a l’època. El seu treball més popular i conegut els va arribar de la mà del mític dissenyador Colin Fulcher més conegut com Barney Bubbles que els va convidar a treballar en el disseny de la coberta de Armed Forces, un dels primers discos d’Elvis Costello per Radar Records.

També van treballar dissenyant cobertes per discogràfiques franceses com Skydog i fins i tot van arribar a gravar un àlbum amb el pseudònim de La perversita.

 

Nada es una

 

# estar-se a casa 35

(CAST)
Gráfica punk francesa 2. Seguimos compartiendo información sobre el colectivo Bazooka. En este caso sobre su trabajo en portadas de discos, particularmente vinilos, como correspondía a la época. Su trabajo más popular y conocido les llegó de la mano del mítico diseñador Colin Fulcher más conocido como Barney Bubbles que les invitó a trabajar en el diseño de la cubierta de Armed Forces, uno de los primeros discos de Elvis Costello para Radar Records.

También trabajaron diseñando cubiertas para discográficas francesas como Skydog e incluso llegaron a grabar un álbum con el pseudónimo de La perversita.

 

Armed Forces 1 Armed Forces 2 Armed Forces 4

Bazooka_covers_1 Bazooka_covers_2 Bazooka_covers_4 Bazooka_covers_5Bazooka_covers_6Bazooka_covers_3