Second hand

(CAT)
Dins dels diferents actes del programa de la Setmana de l’Arquitectura 2020, organitzada per l’Ajuntament de Barcelona, el COAC i la Fundació Mies van der Rohe us proposem la presentació Second Hand, en la qual entre altres intervindrà Curro Claret, un dels professors de la primera edició dels Tallers de la Festa i participant en l’edició de l’any 2016 de la Festa.

La sessió, en anglès, versarà sobre la rehabilitació en arquitectura i altres disciplines, com a necessitat emocional i ambiental capaç de generar noves realitats a partir de les existents. Amb la intervenció d’Antoni Miralda (artista), Davide Rapp (videoartista), Curro Claret (dissenyador industrial) i Lionel Devlieger (Rotor, cooperativa de disseny). Posteriorment, els arquitectes Laia Grau, Alessandro Scarnato i Gemma Serch obriran un debat amb els conferenciants, en què el públic serà convidat a participar-hi.

Divendres 15 de maig
A les 17:00 h
Youtube

 

Second_Hand_1

 

Second hand

(CAST)
Dentro de los distintos actos del programa de la Semana de la Arquitectura 2020, organizada por el Ajuntament de Barcelona, el COAC y la Fundació Mies van der Rohe os proponemos la presentación Second Hand, en la que entre otros intervendrá Curro Claret, uno de los profesores de la primera edición de los Tallers de la Festa y participante en la edición del año 2016 de la Festa.

La sesión, en inglés, versará sobre la rehabilitación en arquitectura y otras disciplinas, como necesidad emocional y ambiental capaz de generar nuevas realidades a partir de las existentes. Con la intervención de Antoni Miralda (artista), Davide Rapp (videoartista), Curro Claret (diseñador industrial) y Lionel Devlieger (Rotor, cooperativa de diseño). Posteriormente, los arquitectos Laia Grau, Alessandro Scarnato y Gemma Serch abrirán un debate con los conferenciantes, en el que el público será invitado a participar.

Viernes 15 de mayo
A las 17:00 h
Youtube