Ho sentim enguany no hi ha Festa

(CAT)

A la darrera reunió del col·lectiu organitzador de la Festa del Grafisme, es va prendre la decisió de suspendre l’edició número 13 de la nostra trobada anual.

L’aparició del COVID 19 fa uns mesos ha canviat per complet les nostres vides i davant la incerta situació en la qual vivim, la decisió del col·lectiu sembla, com a mínim, assenyada.

La nostra suspensió s’afegeix a la llarga llesta de festivals i activitats culturals de tota mena suspeses, així com a aquells hotels que no compten amb l’habitació número 13 (ells sabran perquè).

No som supersticiosos, així que el col·lectiu viatjarà a Portbou durant el mes de setembre per a treballar en la preparació d’un programa especial d’activitats. Un programa que segurament es desenvoluparà a Barcelona al llarg de tot l’any. Un programa que volem que serveixi perquè continueu pensant en la Festa i us prepareu per a la pròxima edició, l’any 2021, la catorzena, a Portbou.

Romaneu atents a aquesta pàgina, a principis de tardor tindreu notícies nostres.

 

Lo sentimos este año no hay Festa

(CAST)
En la última reunión del colectivo organizador de la Festa del Grafisme, se tomó la decisión de suspender la edición número 13 de nuestro encuentro anual.

La aparición del COVID 19 hace unos meses ha cambiado por completo nuestras vidas y ante la incierta situación en la que vivimos, la decisión del colectivo parece, como mínimo, sensata.

Nuestra suspensión se añade a la larga lista de festivales y actividades culturales de todo tipo suspendidas, así como a aquellos hoteles que no cuentan con la habitación número 13 (ellos sabrán porqué).

No somos supersticiosos, así que el colectivo viajará a Portbou durante el mes de septiembre para trabajar en la preparación de un programa especial de actividades. Un programa que seguramente se desarrollará en Barcelona a lo largo de todo el año. Un programa que queremos que sirva para que sigáis pensando en la Festa y os preparéis para la próxima edición, en el año 2021, la catorceava, en Portbou.

Permaneced atentos a esta página, a principios de otoño tendréis noticias nuestras.