Oscar Guayabero en el Serifalaris 2020

(CAT)
Serifalaris és un festival de disseny promogut pel Govern Basc, en el què participarà Oscar Guayabero, membre del col·lectiu organitzador de la Festa, al costat de dissenyadors com Coco Davéz, Vasava o Oscar Mariné.

La cita és a la tarda/nit del 25 de setembre, la ciutat Getxo i el lloc un auto-cinema que permetrà veure els conferenciants en una pantalla de 27 metres.

El festival es complementa amb una màster class de 3 dies, en una casa al costat de la platja, impartida per Albert Folch i Rafa Martínez.

Oscar parlarà sobre una de les noves funcions de el disseny, la de mediador. Mediador entre nosaltres i el món, entre nosaltres i els altres i fins i tot entre nosaltres i el nostre propi cos.

Més informació

@serifalaris

 

Serifalaris_1 Serifalaris_2

 

Oscar Guayabero en Serifalaris 2020

(CAST)
Serifalaris es un festival de diseño promovido por el Gobierno Vasco, en el que participará Oscar Guayabero, miembro del colectivo organizador de la Festa, junto a diseñadores como Coco Davéz, Vasava o Oscar Mariné.

La cita es la tarde/noche del 25 de septiembre, la ciudad Getxo y el lugar un auto-cine que permitirá ver a los conferenciantes en una pantalla de 27 metros.

El festival se complementa con una master class de 3 días, en una casa junto a la playa, impartida por Albert Folch y Rafa Martínez.

Oscar hablará sobre una de las nuevas funciones del diseño, la de mediador. Mediador entre nosotros y el mundo, entre nosotros y los demás e incluso entre nosotros y nuestro propio cuerpo.

Más información

@serifalaris