58 + 22. Gràfica d’agitació

(CAT)
Una de les moltes facetes expressives del disseny gràfic és aquella que té a veure amb la crítica, la política, les reivindicacions socials … què vol agitar consciències i fer pensar.

Aquesta exposició reuneix dues propostes formalment molt diferents però que coincideixen en el seu esperit crític.
El pressentiment és un projecte d’Espai en Blanc que es defineix com l’arma amb la qual vol intervenir en l’actual combat del pensament. Espai en Blanc es defineix com un desafiament. Una aposta pel pensament crític, col·lectiu i experimental.

La Festa del Grafisme és una trobada anual al voltant de la funció comunicativa i social del disseny gràfic. Una trobada per reflexionar, pensar i compartir, que en la seva edició de l’any 2014, va organitzar una mostra de cartells culturals i polítics, que ara es presenta a Barcelona.

Dos projectes que ara es podran veure junts i amb els que esperem agitar consciències ànimes i pensaments.

mestres, espai circunstancial
passatge maiol 10, barcelona
dijous 18 de gener
de 19:00 a 22:00 h.
divendres 19 de gener
de 17:00 a 20:30 h

grafica d'agitacio_web_2 copia 2 grafica d'agitacio_web_3 copia 2

 

58 + 22. Gráfica de agitación

(CAST)
Una de las muchas facetas expresivas del diseño gráfico es aquella que tiene que ver con la crítica, la política, las reivindicaciones sociales… que quiere agitar conciencias y hacer pensar.

Esta exposición reúne dos propuestas formalmente muy diferentes pero que coinciden en su espíritu crítico.
El pressentiment es un proyecto de Espai en Blanc que se define como el arma con la que quiere intervenir en el actual combate del pensamiento. Espai en Blanc se define como un desafío. Una apuesta por el pensamiento crítico, colectivo y experimental.

La Festa del Grafisme es un encuentro anual alrededor de la función comunicativa y social del diseño gráfico. Un encuentro para reflexionar, pensar y compartir, que en su edición del año 2014 organizó una muestra de carteles culturales y políticos que ahora se presenta en Barcelona.

Dos proyectos que ahora se podrán ver juntos y con los que esperamos agitar conciencias, almas y pensamientos.

mestres, espai circunstancial
passatge maiol 10,
barcelona
jueves 18 de enero
de 19:00 a 22:00 h.
viernes 19 de enero
de 17:00 a 20:30 h