Festa POST Festa

(CAT)
Alguns no van poder assistir i es moren de ganes per saber que va passar. Altres si van estar-hi però no els importaria recordar-ho. Uns pocs si van estar però es van perdre algunes coses que ara volen veure. I altres pocs tot i que van estar no se’n recorden de res i qualsevol moment és bo per recordar el que va passar.

Una post-festa de la onzena edició de la Festa del Grafisme.

Amb vermut del Morro Fi, la repetició de la paella alcoiana de la mà de Gemma Terol, connexió amb Anthony Burrill i subhasta dels seus cartells, fotos i vídeos dels tallers i la Festa del Grafisme. Música, amics, disseny gràfic en particular i disseny en general.

Un dissabte que no et pots perdre per res del món.
A partir de les 12:30 h.

Dissabte 10 de novembre
Visions. Igualada 4. Gràcia. Barcelona
12:45 h. Connexió amb Anthony Burrill
13:00 h. Subhasta cartells Anthony Burrill
14:30 h. Paella alcoiana
(15 €. Reserva enviant un mail a jaumepujagut5@gmail.com, abans de les 14:14 h del dijous 8 de novembre)

post_festa_10_11_2018

En la imatge Claire, de Sociedad 0, repartint alegria i Vermouth Morro Fi amb el dispensador portàtil dissenyat per la Festa del Grafisme. En la imagen Claire, de Sociedad 0, repartiendo alegría y Vermouth Morro Fi con el dispensador portátil diseñado para la Festa del Grafisme. Foto: Angélica Sánchez

 

Fiesta POST Festa

(CAST)
Algunos no pudieron asistir y se mueren de ganas por saber que pasó. Otros si estuvieron pero no les importaría recordarlo. Unos pocos si estuvieron pero se perdieron algunas cosas que ahora quieren ver. Y otros pocos a pesar de que estuvieron no se acuerdan de nada y cualquier momento es bueno para recordar lo que pasó.

Una post-fiesta de la onceava edición de la Festa del Grafisme.

Con vermút del Morro Fi, la repetición de la paella alcoyana de la mano de Gemma Terol, conexión con Anthony Burrill y subasta de sus carteles, fotos y videos de los Talleres y la Festa del Grafisme. Música, amigos, diseño gráfico en particular y diseño en general.

Un sábado que no puedes perderte por nada del mundo.
A partir de las 12:30 h.

Sábado 10 de noviembre
Visions. Igualada 4, Gràcia, Barcelona
12:45 h, conexión con Anthony Burrill
13:00 h. Subasta carteles Anthony Burrill
14:30 h. Paella alcoyana
(15 €. Resérvala mandando un mail a jaumepujagut5@gmail.com, antes de las 14:14 h del jueves 8 de noviembre)

SUBASTA_BURRILL copia