Experiència Saúl Baeza

(CAT)
01_Potato: Mr/Ms/*Other Potato Head parla d’Identitat Especulativa. «Mr/*Mrs Potato Head (Future appearance of humanity)» explora com l’aparició dels éssers humans en les espècies futures serà d’acord amb les especulacions científiques i antropològiques actuals de la mutabilitat dels cossos i també pensaments originals basats en tendències actuals i comportaments.

Saúl Baeza és director de does.work un estudi i consultora de disseny que explora els potencials dels materials a través de la recerca i l’experimentació. El seu objectiu és desenvolupar conceptes que es troben en la intersecció entre producte i tecnologia, moda i identitat.

Saúl és investigador en la Universitat Tecnològica de Eindhoven i ELISAVA Research. També és comissari de Understanding Design, una associació l’objectiu de la qual és millorar la cultura del disseny contemporani i avantguardista a Barcelona.

Saúl també és fundador i cap de redacció de VISIONS BY, revista centrada en la cultura material.

Instagram

 

Baeza_1

 

Experiencia Saúl Baeza.

01_Potato: Mr/Ms/Other Potato Head habla de Identidad Especulativa. «Mr/Mrs Potato Head (Future appearance of humanity)» explora cómo la aparición de los seres humanos en las especies futuras será de acuerdo con las especulaciones científicas y antropológicas actuales de la mutabilidad de los cuerpos y también pensamientos originales basados en tendencias actuales y comportamientos.

Saúl Baeza es director de does.work un estudio y consultora de diseño que explora los potenciales de los materiales a través de la investigación y la experimentación. Su objetivo es desarrollar conceptos que se encuentran en la intersección entre producto y tecnología, moda e identidad.

Saúl es investigador en la Universidad Tecnológica de Eindhoven y ELISAVA Research. También es comisario de Understanding Design, una asociación cuyo objetivo es mejorar la cultura del diseño contemporáneo y vanguardista en Barcelona.

Saúl también es fundador y jefe de redacción de VISIONS BY, revista centrada en la cultura material.

Instagram

 

Baeza_2