Burrill a la Harewood House

(CAT)
L’artista gràfic Anthony Burrill -amic de la Festa, professor d’un dels Tallers de la Festa 2018 i inscrit com a alumne en els Tallers 2019- ha creat dues obres per a la Biennal inaugural de la Harewood House.

Una torre de sis metres d’altura i una instal·lació per a l’hall d’entrada de la casa senyorial en Yorkshire. La seva proposta utilitza tipus de lletra de fusta tradicionals i tècniques artesanals modernes, com podeu veure en el vídeo.

Els trencaclosques visuals de Burrill s’inspiren en la geometria i la simetria de l’edifici del segle XVIII, situat a Leeds, confrontant les percepcions de les persones sobre si les cases històriques han de romandre inalterades o acollir propostes contemporànies.

 

 

 

 

Burrill en la Harewood House

(CAST)
El artista gráfico Anthony Burrill -amigo de la Festa, profesor de uno de los Tallers de la Festa 2018 e inscrito como alumno en los Tallers 2019-  ha creado dos obras para la Bienal inaugural de la Harewood House.

Una torre de seis metros de altura y una instalación para el hall de entrada de la casa señorial en Yorkshire. Su propuesta utiliza tipos de letra de madera tradicionales y técnicas artesanales modernas, como podéis ver en el vídeo.

Los rompecabezas visuales de Burrill se inspiran en la geometría y la simetría del edificio del siglo XVIII, sito en Leeds, confrontando las percepciones de las personas sobre si las casas históricas deben permanecer inalteradas o acoger propuestas contemporáneas.

 

Burrill_HarewoodHouse