Design Market i els joves dissenyadors

(CAT)
L’estudi de disseny independent Naranjo-Etxeberria és el responsable de la imatge del Design Market Barcelona, un sistema gràfic que representa la unió entre nous dissenyadors i creatius ja consagrats, tant en el seu sentit literal com en el figurat

Figurat perquè el Design Market és un punt de trobada entre creadors i per a creadors. Literal perquè per a la seva proposta han comptat amb 6 joves dissenyadors.

La campanya gràfica intenta obrir un diàleg, plantejar on estan els límits del disseny, que és dissenyar i que no ho és. Per al seu projecte van decidir prendre el rol de directors d’art i col·laborar amb joves dissenyadors als quals van demanar una solució gràfica amb les mateixes regles per a tots. Com a directors d’art i amb l’ajuda d’un matemàtic van generar un pattern amb la desconstrucció de les propostes rebudes. Un llenguatge nascut de diferents visions individuals. Un patró amb una gran varietat de combinacions.

Entre els joves dissenyadors convidats a participar en el projecte es troben Ester Arrebola i Paula de Álvaro, que van participar en les experiències de l’edició de la Festa del 2018. Aquí podeu veure les seves propostes originals, abans de la desconstrucció de la direcció d’art.

 

Ester_Arrebola_

Ester Arrebola

 

Design Market y los jóvenes diseñadores

(CAST)
El estudio de diseño independiente Naranjo-Etxeberria es el responsable de la imagen del Design Market Barcelona, un sistema gráfico que representa la unión entre nuevos diseñadores y creativos ya consagrados, tanto en su sentido literal como en el figurado

Figurado porque el Design Market es un punto de encuentro entre creadores y para creadores. Literal porque para su propuesta han contado con 6 jóvenes diseñadores.

La campaña gráfica intenta abrir un diálogo, plantear donde están los límites del diseño, que es diseñar y que no lo es. Para su proyecto decidieron tomar el rol de directores de arte y colaborar con jóvenes diseñadores a los que pidieron una solución gráfica con las mismas reglas para todos. Como directores de arte y con la ayuda de un matemático generaron un pattern con la deconstrucción de las propuestas recibidas. Un lenguaje nacido de diferentes visiones individuales. Un patrón con una gran variedad de combinaciones.

Entre los jóvenes diseñadores invitados a participar en el proyecto se encuentran Ester Arrebola y Paula de Álvaro, que participaron en las experiencias de la edición de la Festa del 2018. Aquí podéis ver sus propuestas originales, antes de la deconstrucción de la dirección de arte.

 

Paula_de_Alvaro

Paula de Álvaro

 

Storie_PACK_web
Naranjo-Etxebarria