Banderes dels nostres bars

(CAT)
Una exposició de publicacions en format diari. Peces gràfiques interessants muntades en els suports que es troben en els bars per llegir el diari. Una proposta d’Oscar Guayabero (membre del col·lectiu organitzador de la Festa del Grafisme) realitzada per primera vegada a la Festa del Grafisme 2016, que es presenta ara a la galería Visions del barri de Gràcia.

El format periòdic és barat, el paper i la impressió són senzills, sense pretensions. A el mateix temps, en el nostre imaginari, un diari té una lectura de veracitat, d’urgència, d’actualitat, de notícia. Aquesta lectura portada camps com el llibre d’artista o la publicitat desdibuixa els límits entre formats. Potser per això, sempre m’han agradat les publicacions en format diari però que no són tal cosa. D’aquesta mania de guardar i de la generositat de molts que m’han enviat publicacions quan han sabut que muntava aquesta exposició surt aquesta petita exposició, sense altra pretensió que compartir amb vosaltres peces gràfiques interessants.

El muntatge està inspirat en aquests suports que trobem en els bars per poder llegir el diari i penjar després per al següent client. Una mena de banderes que trobem en els nostres bars i que espero que no desapareguin.

Visions
c/Igualada 4 baixos, Gràcia, Barcelona
Inauguració
Divendres 13 de març
A les 20:00 h.
Exposició
Del 13 a el 30 de Març de 2020

 

Oscar_2 Oscar_3

 

 

Banderas de nuestros bares

(CAST)
Una exposición de publicaciones en formato diario. Piezas gráficas interesantes montadas en los soportes que se encuentran en los bares para leer el periódico. Una propuesta de Oscar Guayabero (miembro del colectivo organizador de la Festa del Grafisme) realizada por primera vez en la Festa del Grafisme 2016, que se presenta ahora en la galería Visions del barrio de Gràcia.

El formato periódico es barato, el papel y la impresión son sencillos, sin pretensiones. Al mismo tiempo, en nuestro imaginario, un periódico tiene una lectura de veracidad, de urgencia, de actualidad, de noticia. Esa lectura llevada campos como el libro de artista o la publicidad desdibuja los límites entre formatos. Quizás por ello, siempre me han gustado las publicaciones en formato periódico pero que no son tal cosa. De esa manía de guardar y de la generosidad de muchos que me han mandado publicaciones cuando han sabido que montaba esta exposición sale esta pequeña exposición, sin otra pretensión que compartir con vosotros piezas gráficas interesantes.

El montaje está inspirado en esos soportes que encontramos en los bares para poder leer el diario y colgarlo luego para el siguiente cliente. Una especie de banderas que encontramos en nuestros bares y que espero que no desaparezcan.

Visions
c/Igualada 4 bajos, Gràcia, Barcelona
Inauguración
Viernes 13 de Marzo
A las 20:00 h.
Exposición
Del 13 al 30 de Marzo de 2020

Oscar_4 Oscar_5