# estar-se a casa 5

(CAT)

servinglibrary.org/

Fundada a Nova York el 2011 per Stuart Bailey, Angie Keefer i David Reinfurt, activa a Liverpool des de 2016-18, i actualment amb seu a Londres, la Serving Library és una organització sense ànim de lucre que serveix com a plataforma de publicació, sala de seminaris, una col·lecció d’objectes emmarcats i un espai per a esdeveniments. L’equip editorial actual està format per Francesca Bertolotti-Bailey, Stuart Bertolotti-Bailey, Vincenzo Latronico i David Reinfurt.
L’empresa es basa en una revista publicada semestralment com Dot Dot Dot (2000-10), Butlletins de The Serving Library (2011-17), i ara anualment com The Serving Library Annual. Es llança simultàniament en línia (gratuït) i en forma impresa (per una tarifa) cada tardor. El nombre actual consisteix únicament en la primera traducció a l’anglès de el llibre seminal de 1971 de l’italià Bruno Munari, Codice Ovvio – Codi obvi.

 

Nada más nunca

 

# estar-se a casa 5

(CAST)

servinglibrary.org/

Fundada en Nueva York en 2011 por Stuart Bailey, Angie Keefer y David Reinfurt, activa en Liverpool desde 2016–18, y actualmente con sede en Londres, la Serving Library es una organización sin fines de lucro que sirve como plataforma de publicación, sala de seminarios, una colección de objetos enmarcados y un espacio para eventos. El equipo editorial actual está formado por Francesca Bertolotti-Bailey, Stuart Bertolotti-Bailey, Vincenzo Latronico y David Reinfurt.
La empresa se basa en una revista publicada semestralmente como Dot Dot Dot (2000–10), Boletines de The Serving Library (2011–17), y ahora anualmente como The Serving Library Annual. Se lanza simultáneamente en línea (gratis) y en forma impresa (por una tarifa) cada otoño. El número actual consiste únicamente en la primera traducción al inglés del libro seminal de 1971 del italiano Bruno Munari, Codice Ovvio – Código obvio.

Serving_Library_2