ADGXCRUZROJA

(CAT)
Una iniciativa solidària per recaptar fons per al programa Cruz Roja Responde i poder fer front als efectes del Covid 19.

Per dur a terme el projecte, 52 fotògrafs de referència han donat desinteressadament les seves fotografies que estaran a la venda fins al dia 27 de maig aquí. Les còpies es lliuraran en format fine arts paper de 18X26 cm i tindran un cost solidari de 100 euros. Entre els fotògrafs participants es troben Eduardo M. Piracés que va participar en l’edició de l’any 2016 de la Festa i Yosigo a qui, en el mateix any, li vam dedicar una exposició a la platja de Portbou amb el títol de Dos costas.

Edu_Piraces_1
Eduardo M. Piracés

Yosigo_1Yosigo

ADGXCRUZROJA

(CAST)
Una iniciativa solidaria para recaudar fondos para el programa Cruz Roja Responde y poder hacer frente a los efectos del Covid 19.

Para llevar a cabo el proyecto, 52 fotógrafos de referencia han donado desinteresadamente sus fotografías que estarán a la venta hasta el día 27 de mayo aquí. Las copias se entregarán en formato fine arts paper de 18X26 cm y tendrán un coste solidario de 100 euros. Entre los fotógrafos participantes se encuentran Eduardo M. Piracés que participó en la edición del año 2016 de la Festa y Yosigo a quién, en el mismo año, le dedicamos una exposición en la playa de Portbou con el título de Dos costas.