The Sacred and the Real

(CAT)
Fotollibre sobre la relació ancestral de l’ésser humà i la natura en el context dels pastors al Pirineu català i aragonès.

Un projecte fotogràfic de Gemma Miralda creat a Terrassa.

Una campanya de Verkami que s’iniciarà el proper mes de novembre però a la qual ja pots demostrar el teu interès, registrant-te aquí.

Diversos estius que Joancarles Casasín –membre del col·lectiu Grrr, assidu participant de la Festa i responsable de la gran majoria de tallers Tiporbou celebrats en les diferents edicions de la Festa– ha acompanyat Gemma en els seus recorreguts per les muntanyes pirinenques, diversos estius documentats en centenars de fotografies que podeu veure aquí.

GemmaMiralda_1 GemmaMiralda_4

 

The Sacred and the Real

(CAST)
Fotolibro sobre la relación ancestral del ser humano y la naturaleza en el contexto de los pastores en el Pirineo catalán y aragonés.

Un proyecto fotográfico de Gemma Miralda creado en Tarrasa.

Una campaña de Verkami que se iniciará el próximo mes de noviembre pero a la que ya puedes demostrar tu interés, registrándote aquí.

Varios veranos que Joancarles Casasín –miembro del colectivo Grrr, asiduo participante de la Festa y responsable de la gran mayoría de talleres Tiporbou celebrados en las distintas ediciones de la Festa– ha acompañado a Gemma en sus recorridos por las montañas pirenaicas, varios veranos documentados en cientos de fotografías que podéis ver aquí.

GemmaMiralda_3 GemmaMiralda_5