Disseny per viure, cinquena edició

(CAT)
Unes jornades, que s’han convertit aquest any en una activitat paral·lela a l’exposició temporal Emergència! Dissenys contra la COVID-19 i tenen com a objectiu visualitzar estratègies, maneres i recursos de el disseny. Deixar constància que el disseny pot contribuir a fer que el futur probable (aquell que sembla més factible que passi) s’assembli el màxim possible a el futur desitjable (aquell que aposta pel bé comú).

Les jornades Disseny per viure estan comissariades per Oscar Guayabero, membre del col·lectiu organitzador de la Festa i participant en les edicions de 2010, 2014, 2018 i 2019.

Dimecres 9 i dijous 10 de desembre
De 18:00 a 20:30
Activitat gratuïta

En streaming
Canal YouTube de al Museu de l’Disseny de Barcelona

Programa Provisional

 

disseny_per_viure_ 

Diseño para vivir, quinta edición

(CAST)
Unas jornadas, que se han convertido este año en una actividad paralela a la exposición temporal ¡Emergencia! Diseños contra la COVID-19 y tienen como objetivo visualizar estrategias, maneras y recursos del diseño. Dejar constancia de que el diseño puede contribuir a hacer que el futuro probable (aquel que parece más factible que suceda) se parezca lo máximo posible al futuro deseable (aquel que apuesta por el bien común).

Las jornadas Diseño para vivir están comisariadas por Oscar Guayabero, miembro del colectivo organizador de la Festa y participante en las ediciones de 2010, 2014, 2018 y 2019.

Miércoles 9 y jueves 10 de diciembre
De 18:00 a 20:30
Actividad gratuita

En streaming
Canal YouTube del Museu del Disseny de Barcelona

Programa provisional