Una exposició de moda a la Festa del Grafisme?

[CAT]

A hores d’ara, tots heu de saber que en l’edició d’enguany de la Festa volem obrir-nos a altres disciplines del disseny i la creativitat.

De fet la nostra imatge d’aquest any -el espantagrafistes- és una picada d’ullet a aquesta intenció i un recordatori de l’aire (la tramuntana) que bufa a Portbou.

Formatos de colección-Colección de formatos és una mostra que inclou a un professional, José Castro i a una debutant, Marta Pujol.
Jose Castro (1971, Galícia), es va graduar en Men ‘s wear a la Royal College of Art, London i és membre de la Fédération Française de Couture. Ha col·laborat amb Alexander McQueen per Givenchy, ha estat el director artístic de Miró Jeans i és un dels dissenyadors de Desigual.
Marta Pujol (1992, Barcelona), s’ha graduat amb matrícula d’honor en el Grau de Moda a Bau, Centre Universitari de Disseny, fa només uns mesos. Dues propostes diferents i complementàries sobre el fascinant món de la moda.
Formats de col·lecció-Col·lecció de formats
Exposició
Dissabte 1 i diumenge 2
Sala Walter Benjamin

coleccion-de-formatos_web

jose_castro_web
Colección José Castro

 

¿Una exposición de moda en la Festa del Grafisme?

[CAST]
A estas alturas, todos debéis saber que en la edición de este año de la Festa queremos abrirnos a otras disciplinas del diseño y la creatividad. De hecho nuestra imagen de este año –el espantagrafistas- es un guiño a esa intención y un recordatorio del aire (la tramontana) que sopla en Portbou.

Formatos de colección-Colección de formatos es una muestra que incluye a un profesional, José Castro y a una debutante, Marta Pujol.

Jose Castro (1971, Galicia), se graduó en Men’s wear en la Royal College of Art, London y es miembro de la Fédération Française de Couture. Ha colaborado con Alexander McQueen para Givenchy, ha sido el director artístico de Miró Jeans y es uno de los diseñadores de Desigual.

Marta Pujol (1992, Barcelona), se ha graduado con matricula de honor en el Grado de Moda en BAU, Centro Universitario de Diseño, hace sólo unos meses.

Dos propuestas diferentes y complementarias sobre el fascinante mundo de la moda.

Formatos de colección-Colección de formatos
Exposición
Sábado 1 y domingo 2
Sala Walter Benjamin

marta_pujol_
Marta Pujol

jose_castro_web_1Colección José Castro