‘La Festa’ deixa Portbou

(CAT)
Després de dotze anys celebrant la Festa al meravellós poble fronterer de Portbou, l’Ajuntament ens ha denegat el permís per continuar celebrant-la.

En un mail del 14 de juliol enviat a les 11:28, vam poder llegir, estupefactes, el següent: “A la Junta de Govern del dia d’avui hem decidit no donar el permís per celebrar aquest any la Festa del Grafisme a Portbou a causa dels conflictes veïnals reiterats en edicions anteriors. Perdoneu les molèsties”.

Així acaben, de moment, 12 anys de passió per Portbou i pel disseny gràfic… a Portbou. El col·lectiu organitzador de la Festa està treballant per trobar una nova ubicació i potser un canvi de dates. La Festa i la nostra passió pel disseny gràfic i la cultura segueixen intactes.

Un cop més s’ha fet palès l’escàs interès que la cultura en general i el disseny gràfic en particular desperten a les institucions públiques.

El col·lectiu organitzador també prepara accions reivindicatives en defensa del nostre model d’activitats gratuïtes al voltant de la cultura i el disseny gràfic.

Estigueu atents a aquest bloc per anar actualitzant informació.

Portbou

‘La Festa’ deja Portbou

(CAST)
Después de doce años celebrando la Festa en el maravilloso pueblo fronterizo de Portbou, el Ayuntamiento nos ha denegado el permiso para seguir celebrándola.

En un mail del 14 de julio enviado a las 11:28, pudimos leer, estupefactos, lo siguiente:

“En la Junta de Gobierno del día de hoy hemos decidido no dar el permiso para celebrar este año la Festa del Grafisme en Portbou a causa de los reiterados conflictos vecinales en ediciones anteriores. Perdonad las molestias”.

Así terminan, de momento, 12 años de pasión por Portbou y por el diseño gráfico… en Portbou. El colectivo organizador de la Festa está trabajando para encontrar una nueva ubicación y quizá un cambio de fechas. La Festa y nuestra pasión por el diseño gráfico y la cultura siguen intactas.

Una vez más se ha hecho patente el escaso interés que la cultura en general y el diseño gráfico en particular despiertan en las instituciones públicas.

El colectivo organizador también esta preparando acciones reivindicativas en defensa de nuestro modelo de actividades gratuitas alrededor de la cultura y el diseño gráfico.

Permaneced atentos a este blog para ir actualizando información.