Tipografia

TALLER

(CAT)
Aprofitant que la edició de la festa, es fa aquest any a l’escola BAU, us convidem a que vingueu a composar amb tipus de fusta i plom, i a imprimir les vostres creacions.

Crearem i imprimirem pòsters Din-A3 amb lletres de fusta o plom. Les inscripcions sé poden realitzar fins el dia 16, enviant un mail a:tipoferit@gmail.com, fent constar només el nom de la persona/es interessades. També, si no s’han omplert totes les places, es podrà inscriure el dissabte 17 a la mateixa escola BAU, a l’entrada de l’aula 0.5-0.7.

A causa de la dificultat de preparació dels motlles per a la impressió, el nombre d’inscrits al taller no pot superar les 12 persones en 3 grups de quatre. Com que tenim tres franges horàries de 3 hores cadascuna (2 el dissabte i una el diumenge) es podran fer un màxim de 2 tallers en el cas de màxima inscripció.

En cas d’una baixa inscripció, es decidiran temps de preparació i impressió segons assistència. Benvingudes/Benvinguts!!!

Dissabte 17
De 10 a 13:00 i de 15:00 a 18:30
Diumenge 18
De 10:00 a 13:00

Col·labora amb la Festa. Menja amb nosaltres

letterpress-wood-type-abstract-photo

Tipografía

TALLER
(CAST)
Aprovechando que la edición de la Festa se hace este año en BAU, os invitamos a que vengáis a componer con tipos de madera y plomo, y a imprimir vuestras creaciones.

Crearemos e imprimiremos pósters Din-A3 con letras de madera o plomo.
Las inscripciones sé pueden realizar hasta el día 16, enviando un mail a: tipoferit@gmail.com, haciendo constar solamente el nombre de la persona/as interesadas. También, si no se han llenado todas las plazas, sé podrá inscribir el sábado 17 en la misma escuela BAU, en la entrada del aula 0.5-0.7.

Debido a la dificultad de preparación de los moldes para la impresión, el número de inscritos en el taller, no puede superar las 12 personas en 3 grupos de cuatro. Como tenemos tres franjas horarias de 3 horas cada una (2 el sábado y una el domingo) se podrán hacer un máximo de 2 talleres en el caso de máxima inscripción.

En el caso de una baja inscripción, se decidirán tiempos de preparación e impresión según asistencia. Bienvenidas/Bienvenidos!!!

Sábado 17
De 10 a 13:00 y de 15:00 a 18:30
Domingo 18
De 10:00 a 13:00

Colabora con la Festa. Come con nosotros