Nova i curiosa relació, una exposició col·lectiva

(CAT)
Una proposta que és el resultat de la investigació i el treball que el Programa de Recerca Curatorial (PIC) ha dut a terme durant el 2022 a partir de l’exposició La invisibilitat del dau. Enric Tormo, impressor i fotògraf.

Una mostra en què participaran artistes vius i morts com Noela Covelo, Daniel Moreno, Martí Ribas, Feromona, Alba Garcia, Joan Brossa, Paula Vilageliu, Mar Reikiavik, Enric Tormo, i altres per confirmar.

Una exposició comissariada per Alexandre Arilla, David Ricart i Júlia Zapata del P.I.C. i inspirada per l’amistat que vincula els integrants de Dau al Set i pel taller d’Enric Tormo, que els acollia. Els comissaris donen voltes a les relacions que passen en un espai, com si fos un tauler de joc. Nova i curiosa relació planteja la creació d’un taller 2.0 on reuneixen diversos artistes perquè els ajudin a construir aquest espai joc, consistent a trobar les pistes que permetin sortir d’una habitació. En diuen taller 2.0 perquè no ho entenen tant com un espai físic, sinó com un sistema que els interrelaciona. De manera que, a força de buscar la sortida, esperen que els participants entrin a habitar la seva nova i curiosa relació.

David Ricart va participar amb una experiència a la darrera edició de la Festa del Grafisme i formava part de l’equip que va dissenyar la imatge de l’edició del 2016.

Fundació Joan Brossa, Centre de les Arts Lliures
C/ Flassaders, 40, Barcelona
Espai Ç i B
Exposició
Del 25 d’octubre al 18 de desembre del 2022
Horaris d’obertura al públic:
– dimarts, de 15 a 20h
– de dimecres a dissabte, d’11 a 20h
– diumenge, d’11 a 18h

Entrada lliure

Nova i curiosa_1

 

Nueva y curiosa relación, una exposición colectiva

(CAST)
Una propuesta que es el resultado de la investigación y el trabajo que el Programa de Investigación Curatorial (P.I.C.) ha llevado a cabo durante el 2022 a partir de la exposición La invisibilidad del dado. Enric Tormo, impresor y fotógrafo.

Una muestra en la que participaran artistas vivos y muertos como Noela Covelo, Daniel Moreno, Martí Ribas, Feromona, Alba Garcia, Joan Brossa, Paula Vilageliu, Mar Reykjavik, Enric Tormo, y otros por confirmar.

Una exposición comisariada por Alexandre Arilla, David Ricart y Júlia Zapata del P.I.C. e inspirada por la amistad que vincula a los integrantes de Dau al Set y por el taller de Enric Tormo, que los acogía. Los comisarios le dan vueltas a las relaciones que ocurren en un espacio, como si se tratara de un tablero de juego. Nueva y curiosa relación plantea la creación de un taller 2.0 donde reúnen a diversos artistas para que les ayuden a construir este espacio-juego, consistente en encontrar las pistas que permitan salir de una habitación. Le llaman taller 2.0 porque no lo entienden tanto como un espacio físico, sino como un sistema que los interrelaciona. De manera que a fuerza de buscar la salida esperan que los participantes entren a habitar su nueva y curiosa relación.

David Ricart participó con una experiencia en la última edición de la Festa del Grafisme y formaba parte del equipo que diseño la imagen de la edición del 2016.

Fundación Joan Brossa, Centre de les Arts Lliures
C/ Flassaders, 40, Barcelona
Espacio Ç y B
Exposición
Del 25 de octubre al 18 de diciembre del 2022
Horarios de apertura al público:
– martes, de 15:00 a 20:00
– de miércoles a sábado, de 11:00 a 20:00
– domingo, de 11:00 a 18:00

Entrada libre

nova i curiosa_2