Disseny per viure

(CAT)
Les sisenes jornades Disseny per viure esdevenen una activitat paral·lela a l’exposició temporal Toquem fusta! Disseny, fusta i sostenibilitat.  De la mà d’Òscar Guayabero, el seu curador, i de diferents experts, es parlara de la vida al bosc, la seva gestió, el profit que en traiem (centrant-nos en la fusta), la manufactura de la fusta i l’ús dels objectes que s’hi extreuen, així com del reciclatge i re-ús d’aquests objectes i materials.

A la Jornada es desenvoluparan dos mòduls, un dedicat a l’hàbitat mediterrani i un altre dedicat al bosc circular. Podeu ampliar informació aquí.

Dimecres 23 de noviembre
Museu del Disseny de Barcelona
Activitat gratuïta amb inscripció previa

 

Disseny per viure_1

 

Diseño para vivir

(CAST)
Las sextas jornadas Diseño para vivir se convierten en una actividad paralela a la exposición temporal ¡Tocamos madera! Diseño, madera y sostenibilidad. De la mano de Òscar Guayabero, su comisario, y de diferentes expertos, hablaremos de la vida en el bosque, su gestión, el provecho que sacamos (centrándonos en la madera), la manufactura de la madera y el uso de los objetos que se extraen, así como del reciclaje y re-uso de estos objetos y materiales.

En la Jornada se desarrollarán dos módulos, uno dedicado al hábitat mediterráneo y otro dedicado al bosque circular. Podéis ampliar información aquí.

Miércoles 23 de noviembre
Museo del Diseño de Barcelona
Actividad gratuita con inscripción previa

 

 

 

 

https://ajuntament.barcelona.cat/museudeldisseny/ca/exposicio/toquem-fusta-disseny-fusta-i-sostenibilitat?utm_source=ICUB%20%2F%20Museu%20Disseny&utm_medium=email&utm_campaign=Agenda%202021&utm_content=022%201%2F6%2F_link_main_block_1_Toquem%20Fusta