Grafisme i paisatge, el tema de l’any

(CAT)
Sí, els membres del col·lectiu que formen l’associació Festa del Grafisme han triat, democràticament, el tema que desenvoluparem fins a la propera edició de la Festa, que tindrà lloc durant el mes de setembre del 2023, grafisme i paisatge.

Sembla que els termes “disseny gràfic” i “paisatge” no tenen res a veure, però escrivint a google “disseny gràfic i paisatge” apareixen gairebé 30 milions d’entrades i si canviem una paraula i escrivim “disseny gràfic i naturalesa” la quantitat de entrades puja a 82 milions. Sí, ja sabem que moltes d’aquestes entrades són falses o equivoques i es colen cursos de disseny gràfic, consultors de disseny, estudis de disseny, disseny de producte i altres entrades que no tenen res a veure amb el que busquem, però encara no deixen de ser moltes entrades i el tema mereix una exploració.

Dedicarem part del nostre temps a centrar-nos a explorar les possibilitats del grafisme en la intervenció, sostenibilitat i biodiversitat del paisatge i la vida natural. Ho farem tan bé com puguem, a la nostra manera, la de la Festa i convidem a tots els nostres simpatitzants a col·laborar amb nosaltres en aquesta fascinant investigació, grafisme i paisatge.

grafisme i paisatje_1

Grafismo y paisaje, el tema del año

(CAST)
Si, los miembros del colectivo que forman la asociación Festa del Grafisme han elegido, democráticamente, el tema que vamos a desarrollar hasta la próxima edición de la Festa, que tendrá lugar durante el mes de septiembre del 2023, grafismo y paisaje

Parece que los términos “diseño gráfico” y “paisaje” no tienen nada que ver, pero escribiendo en google “diseño gráfico y paisaje” aparecen casi 30 millones de entradas y si cambiamos una palabra y escribimos “diseño gráfico y naturaleza” la cantidad de entradas asciende a 82 millones. Si, ya sabemos que muchas de esas entradas son falsas o equivocas y se cuelan cursos de diseño gráfico, consultores de diseño, estudios de diseño, diseño de producto y otras entradas que no tienen nada que ver con lo que buscamos, pero aun asi no dejan de ser muchas entradas y el tema merece una exploración.

Vamos a dedicar parte de nuestro tiempo a centrarnos en explorar las posibilidades del grafismo en la intervención, sostenibilidad y biodiversidad del paisaje y la vida natural. Lo haremos lo mejor que podamos, a nuestra manera, la de la Festa e invitamos a todos nuestros simpatizantes a colaborar con nosotros en esta fascinante investigación, grafismo y paisaje.