Marato DHUB, festa i manifest

(CAT)
La tardor comença al Disseny Hub Barcelona amb una festa i un manifest. El 30 de setembre, 30 grups de dissenyadors, arquitectes, tecnòlegs, activistes creatius i artistes amb base a Barcelona i treball d’abast global, es troben a la primera Marató del DHub. Un esdeveniment excepcional per a arrencar el curs que és tant una celebració reflexiva com una declaració col·lectiva, en la qual uniran esforços per a produir una col·lecció d’objectes en un dia; un artefacte en forma de gabinet de curiositats per parlar dels conflictes, urgències i horitzons d’aquest moment.

Una conversa entrellaçada que travessarà el dia complet fins al vespre amb la participació entre d’altres de Curro Claret (La Festa del 2016), Querida (la Festa 2015) i Raúl Goñi, impulsor de la Festa del Grafisme desde els seus inicis

Dissabte 30 de setembre
D’11:00 a 21:00
Disseny Hub Barcelona
Gratuït

marato_dhub_2

 

Marato DHUB, fiesta y manifiesto

(CAST)
El otoño comienza en el Disseny Hub Barcelona con una fiesta y un manifiesto. El 30 de septiembre, 30 grupos de diseñadores, arquitectos, tecnólogos, activistas creativos y artistas con base en Barcelona y trabajo de alcance global, se encuentran en la primera Marató del DHub. Un evento excepcional para arrancar el curso que es tanto una celebración reflexiva como una declaración colectiva, en la que unirán esfuerzos para producir una colección de objetos en un día; un artefacto en forma de gabinete de curiosidades por hablar de los conflictos, urgencias y horizontes de este momento.

Una conversación entrelazada que atravesará el día completo hasta la noche con la participación entre otros de Curro Claret (la Festa de 2016), Querida (la Festa 2015) o Raúl Goñi impulsor de la Festa del Grafisme desde sus inicios.

Sábado 30 de septiembre
De 11:00 a 21:00
Disseny Hub Barcelona
Gratuito