Paisatges del GaIA

(CAT)
Sessió de música i projecció, inspirada en paisatges del Gaià i tractats amb IA, a cura de Nil Bartolozzi i Oscar Guayabero.

Intentant cercar una fusió entre el so i la imatge, es genera una peça audiovisual hipnòtica entre la garrofa, l’olivera, el mur sec i la vinya sense oblidar la massificació de la costa, els complexes industrials y la sobreexplotació que pateix la zona. Un viatge oníric i psicodèlic sobre el Camp de Tarragona.

Nil Bartolozzi es dissenyador creatiu, director d’art, professional independent al sector creatiu, visual facilitator, interventor de converses trivials, dissenyador de conceptes i creador amb IA.

 

Oscar Guayabero es curador d’exposicions, teòric i periodista especialitzat en disseny i arquitectura. També es assessor de disseny, comunicació, producte, naming, gràfica,  organitzador d’esdeveniments i DJ exòtic.

 

Diumenge 8
A les 17:30
Espai La Violeta

PaisatgesdelGaia_1

Paisajes del GaIA

(CAST)
Sesión de música y proyección, inspirada en paisajes del Gaià y tratados con IA, al cuidado de Nil Bartolozzi y Oscar Guayabero.

Intentando buscar una fusión entre el sonido y la imagen, se genera una pieza audiovisual hipnótica entre la algarroba, el olivo, el muro seco y el viñedo sin olvidar la masificación de la costa, los complejos industriales y la sobreexplotación que sufre la zona. Un viaje onírico y psicodélico sobre el Camp de Tarragona.

Nil Bartolozzi es diseñador creativo, director de arte, profesional independiente en el sector creativo, visual facilitador, interventor de conversaciones triviales, diseñador de conceptos y creador con IA.

 

Óscar Guayabero es curador de exposiciones, teórico y periodista especializado en diseño y arquitectura. También es asesor de diseño, comunicación, producto, naming, gráfica, organizador de eventos y DJ exótico.

 

Domingo 8
A las 17:30
Espacio La Violeta

PaisatgesdelGaia_3