Pre Festa (del Grafisme) 1

Diuen que qui té un amic té un tresor i l’equip organitzador de la Festa del Grafisme 2018, espera comptar amb molts amics per aquesta primera trobada preparatori de les activitats d’aquest any a la Festa, que per primera vegada en els seus 11 anys d’existència ofereix la possibilitat de realitzar els tallers de la Festa. Uns tallers immersius de 5 dies de durada en els dies anteriors al cap de setmana de la Festa, que enguany serà el 14, 15 i 16 de setembre.

Per a aquesta primera Pre-Festa proposem una petita exposició que hem anomenat Tresors Gràfics i en la qual volem compartir amb tots vosaltres algunes peces de disseny gràfic que per a nosaltres -els membres del col·lectiu organitzador- tenen un valor especial. No espereu trobar impresos en tinta or i plata, ni stampings ni coses molt complicades. Un tresor pot ser senzill, emocional, familiar, atzarós … A més de poder veure l’exposició també farem presentacions especials d’alguns dels tresors.

Aprofitarem l’ocasió per -a més de prendre un vermut, una cervesa o un vi- presentar el Passaport dels Amics de la Festa, una nova proposta del col·lectiu per ajudar a que seguim organitzant tots aquestes bogeries relacionades amb el disseny gràfic, i el disseny i la fotografia i l’arquitectura i la música i l’espai i l’art i la moda i …

Diumenge 3 de juny de 2018.
De 11:00 a 16:00
Galeria Visions
Igualada 4, Gràcia, Barcelona

Pre-Festa_1

Pre Festa (del Grafisme)1

Dicen que quién tiene un amigo tiene un tesoro y el equipo organizador de la Festa del Grafisme 2018, espera contar con muchos amigos para este primer encuentro preparatorio de las actividades de este año en la Festa, que por primera vez en sus 11 años de existencia ofrece la posibilidad de realizar los tallers de la Festa. Unos talleres inmersivos de 5 días de duración en los días anteriores al fin de semana de la Festa, que este año será el 14, 15 y 16 de septiembre.

Para esta primera Pre-Festa proponemos una pequeña exposición que hemos llamado Tesoros Gráficos y en la que queremos compartir con todos vosotros algunas piezas de diseño gráfico que para nosotros –los miembros del colectivo organizador- tienen un valor especial. No esperéis encontrar impresos en tinta oro y plata, ni stampings ni cosas muy complicadas. Un tesoro puede ser sencillo, emocional, familiar, azaroso… Además de poder ver la exposición también haremos presentaciones especiales de algunos de los tesoros.

Aprovecharemos la ocasión para -además de tomar un vermut, una cerveza o un vino- presentar el Pasaporte de los Amics de la Festa, una nueva propuesta del colectivo para ayudar a que sigamos organizando todos estas locuras relacionadas con el diseño gráfico, y el diseño y la fotografía y la arquitectura y la música y el espacio y el arte y la moda y…

Domingo 3 de junio de 2018.
De 11:00 a 16:00
Galería Visions
Igualada 4, Gràcia, Barcelona