Topografies del sensellarisme, Premi ADI Cultura (ex aequo).

(CAT)

El premi ADI Cultura té com a objectiu promoure el reconeixement públic d’aquells projectes, tant en el camp del disseny com en el de la cultura, que ajudin al foment ia l’actualització social i conceptual del disseny de producte, o serveixin per incentivar el diàleg, les idees i l’activitat de la disciplina.

El projecte Topografies del sensellarisme afronta la despossessió econòmica i l’arraconament social mitjançant un estendard innegociable: les persones no són ni el tenen ni el que no tenen, són el que trien o prefereixen.

Els autors del projecte són Daniel Cid, la Fundació Arrels i Francesc Pla i Eva Serrats que van participar en l’edició de la Festa de l’any 2016 i tenen una proposta en els tallers de la festa per a l’edició d’aquest 2018.

 

ADI_Cultura_Leve

 

Topografies del sensellarisme, Premio ADI Cultura (ex aequo).

(CAST)
El premio ADI Cultura tiene como objetivo promover el reconocimiento público de aquellos proyectos, tanto en el campo del diseño como en el de la cultura, que ayuden al fomento y a la actualización social y conceptual del diseño de producto, o sirvan para incentivar el diálogo, las ideas y la actividad de la disciplina.

El proyecto Topografies del sensellarisme afronta la desposesión económica y el arrinconamiento social mediante un estandarte innegociable: las personas no son ni lo tienen ni lo que no tienen, son lo que eligen o prefieren.

Los autores del proyecto son Daniel Cid, la Fundació Arrels y Francesc Pla y Eva Serrats que participaron en la edición de la Festa del año 2016 y tienen una propuesta en los tallers de la festa para la edición de este 2018.