Una Fast Talks d’Oriol Miro

(CAT)
Darrera ponència del cicle Fast Talks, una sèrie de xerrades informals que uneixen la gastronomia i el disseny. Un moment i un espai on degustar una conferència mentre prens una copa de vi o una cervesa ben tirada. Un cicle de xerrades en forma de micro-pastilles de coneixement d’uns 30 minuts de durada.

El cal·lígraf Oriol Miró tanca aquest primer cicle. Autor, entre altres, de l’etiqueta del cava Rimarts que també es podrà degustar durant la xerrada, Oriol és especialista en cal·ligrafia, a la qual es dedica des de l’any 1994 com a conseqüència del seu amor per la lletra, la tinta i el paper. Ha treballat en el camp del branding o el disseny editorial més de la seva docència en llocs com Elisava, Idep o Visions. En ocasions imparteix els seus propis tallers com a freelance.

Oriol Miro ha participat en tallers de la Festa en les edicions de 2010, 2011, 2012 i 2016.

Dimecres 25 de juliol
Bicnic, Girona 68, Barcelona
Accés a partir de les 19:00 h
Xerrada a les 19:30 h
Entrada gratuïta
Aforament limitat
Facebook

Oriol_Miro_Fast_Talks

Una Fast Talks de Oriol Miro

(CAST)
Última ponencia del ciclo Fast Talks, una serie de charlas informales que unen la gastronomía y el diseño. Un momento y un espacio donde degustar una conferencia mientras tomas una copa de vino o una cerveza bien tirada. Un ciclo de charlas en forma de micro-pastillas de conocimiento de unos 30 minutos de duración.

El calígrafo Oriol Miró cierra este primer ciclo. Autor, entre otras, de la etiqueta del cava Rimarts que también se podrá degustar durante la charla, Oriol es especialista en caligrafía, a la que se dedica desde el año 1994 como consecuencia de su amor por la letra, la tinta y el papel. Ha trabajado en el campo del branding o el diseño editorial además de su docencia en lugares como Elisava, Idep o Visions. En ocasiones imparte sus propios talleres como freelance.

Oriol Miro ha participado en talleres de la Festa en las ediciones de 2010, 2011, 2012 y 2016.

Miércoles 25 de julio
Bicnic, Girona 68, Barcelona
Acceso a partir de las 19:00 h
Charla a las 19:30 h
Entrada gratuita
Aforo limitado
Facebook