Troba les diferències

(CAT)
Aquest és el titular de la campanya de promoció dels Premis Laus 2019 organitzats per l’ADG-FAD. Una campanya -en clau d’humor- plantejada com un homenatge al dibuixant Jean Laplace (1934-2018) que publicava regularment al diari La Vanguardia les seves vinyetes dels 8 errors, amb un traç simple que podríem definir com a línia clara minimalista.

El responsable de la direcció d’art de la campanya -que compta amb les il·lustracions de Marc Torrent- és Carlos Murillo especialitzat en disseny gràfic per al sector cultural, guanyador de nombrosos premis i que compagina la seva feina amb la docència i el disseny editorial.

Carles Murillo ha participat oficialment a la Festa del Grafisme en un parell d’ocasions; en l’edició del 2009 (com a part de l’equip de Bisdixit) i en la del 2012 al costat de Sara Santos.

Murillo_1

Encuentra las diferencias

(CAST)
Este es el titular de la campaña de promoción de los Premios Laus 2019 organizados por ADG-FAD. Una campaña –en clave de humor- planteada como un homenaje al dibujante Jean Laplace (1934-2018) que publicaba regularmente en el periódico La Vanguardia sus viñetas de los 8 errores, con un trazo simple que podríamos definir como línea clara minimalista.

El responsable de la dirección de arte de la campaña –que cuenta con las ilustraciones de Marc Torrent- es Carlos Murillo especializado en diseño gráfico para el sector cultural, ganador de numerosos premios y que compagina su trabajo con la docencia y el diseño editorial.

Carlos Murillo ha participado oficialmente en la Festa del Grafisme en un par de ocasiones; en la edición del 2009 (como parte del equipo de Bisdixit) y en la del 2012 junto a Sara Santos.