La fi de la peninsularitat

(CAT)
Un workshop sobre disseny tipogràfic per a expandir les teves habilitats i el teu cervell amb Bas Jacobs i Joancarles Casasín, responsable de Typortbou en les edicions des de l’any 2008 al 2016 i assidu participant a la Festa.

Els dissenyadors de tipus són mestres de l’univers 2D en blanc i negre. Però què és aquest món cartesià bidimensional en realitat?Es pot abordar el 2D d’una altra manera? I si ho fas, quines són les conseqüències per al teu procés de disseny (tipogràfic)?

Aquest tema s’explorarà durant un exhaustiu workshop de tipografia de 5 dies de durada, en el qual es qüestionarà i investigarà el fonament del disseny de lletres.
Els participants sortiran del taller no només amb més coneixement, sinó també amb una visió expandida del seu propi procés de disseny de tipus.
Durant aquest taller no només explorarem el disseny de les lletres (hands-on), sinó també a explorar l’espai en el qual aquestes lletres es relacionen entre si (brains-on). Dissenyar el disseny, així com dissenyar l’espai de disseny en el qual viuen aquests dissenys. I això, –bo… si tot funciona– condueix a una altra forma innovadora de veure el teu disseny.

Els instructors conformen una mescla exòtica de dos dissenyadors tipogràfics: Bas Jacobs (Països Baixos) de Underware i Joancarles Casasin (Espanya) de TypeTogether. Encara que viuen a una distància de 1500 km, els seus camins s’han creuat regularment en el passat. Després de dissenyar tipus de lletra durant més de 20 anys, després d’haver ensenyat disseny de tipus durant més de 20 anys i després de donar conferències sobre tipus durant més de 20 anys, tots dos continuen pensant que el disseny de tipografies és el millor del món i volen que tu també ho pensis.

Més informació

Typejuly. Taller de Disseny Tipogràfic a Barcelona
De l’1 al 5 de juliol de 2019 (20 hores) // de 10:00 a 14:15 h
Inglés (amb professor de parla castellana)
550 €. Els membres de l’Associació d’Antics Alumnes de ELISAVA, Elisava Alumni categoria Bold, obtindran un 15% de descompte en l’import del programa.

Nivell Intermedi

Bass_Joanca

TypeJuly2019 from graphic.elisava on Vimeo.

 

(CAST)
El fin de la peninsularidad
Un workshop sobre diseño tipográfico para expandir tus habilidades y tu cerebro con Bas Jacobs y Joancarles Casasín, responsable de Typortbou en las ediciones desde el año 2008 al 2016 y asiduo participante a la Festa.

Los diseñadores de tipos son maestros del universo 2D en blanco y negro. Pero ¿qué es ese mundo cartesiano bidimensional en realidad?¿Se puede abordar el 2D de otra manera? Y si lo haces, ¿cuáles son las consecuencias para tu proceso de diseño (tipográfico)?

Este tema se explorará durante un exhaustivo workshop de tipografía de 5 días de duración, en el que se cuestionará e investigará el fundamento del diseño de letras.
Los participantes saldrán del taller no sólo con más conocimiento, sino también con una visión expandida de su propio proceso de diseño de tipos.
Durante este taller no solo vamos a explorar el diseño de las letras (hands-on), sino también a explorar el espacio en el que esas letras se relacionan entre sí (brains-on). Diseñar el diseño, así como diseñar el espacio de diseño en el que viven estos diseños. Y eso, –bueno… si todo funciona– conduce a otra forma innovadora de ver tu diseño.

Los instructores conforman una mezcla exótica de dos diseñadores tipográficos: Bas Jacobs (Países Bajos) de Underware y Joancarles Casasin (España) de TypeTogether. Aunque viven a una distancia de 1500 km, sus caminos se han cruzado regularmente en el pasado. Después de diseñar tipos de letra durante más de 20 años, después de haber enseñado diseño de tipos durante más de 20 años y después de dar conferencias sobre tipos durante más de 20 años, ambos siguen pensando que el diseño de tipografías es lo mejor del mundo y quieren que tu también lo pienses.

Más información

Typejuly. Taller de Diseño Tipográfico en Barcelona
Del 1 al 5 de julio de 2019 (20 horas) // de 10:00 a 14:15 h
Inglés (con profesor de habla castellana)
550 €. Los miembros de la Asociación de Antiguos Alumnos de ELISAVA, Elisava Alumni categoría Bold, obtendrán un 15% de descuento en el importe del programa.

Nivel Intermedio

Type_July_2 TypeJuly_1