Jiyu, el nou projecte de Pink Morro

(CAT)
L’inquiet Raúl Ramos, aka Pink Morro, llança al mercat un kit pensat per reconnectar amb la intuïció natural. Un joc de cartes que impulsa la intuïció i la creativitat, que pretén lluitar contra els bloquejos creatius. Jiyu | Freedom X Creative Unlocking està enfocat a professionals vinculats al disseny, la fotografia, l’arquitectura, l’art…

El kit està format per 5 sobres i 45 targetes. Cada sobre conté un grup de cartes relacionades amb el número, la forma geomètrica, la gamma cròmatica, el suport i les eines. Amb elles es poden explorar nous camins mitjançant tècniques artístiques, mètodes i suports.

Raúl Ramos, va participar amb el seu estudi Cocolia a l’edició de la Festa de l’any 2014.
La peça que pots recolzar amb un crowfunding fins al 30 de juny, encara que d’estètica completament diferent, guarda similituds conceptuals amb un projecte de Brian Eno i Peter Schmidt, Oblique Strategies de l’any 1975 o amb algunes peces gràfiques que es van repartir a la presentació de un número de Grrr, i que permetien que l’atzar decidís el color o el tipus de lletra a aplicar a un disseny gràfic.

JIYU_1 JIYU_6

 

Eno_1

 

Jiyu, el nuevo proyecto de Pink Morro

(CAST)
El inquieto Raúl Ramos, aka Pink Morro, lanza al mercado un kit pensado para
re-conectar con la intuición natural. Un juego de cartas que impulsa la intuición y la creatividad, que pretende luchar contra los bloqueos creativos. Jiyu | Freedom X Creative Unlocking esta enfocado a profesionales vinculados con el diseño, la fotografía, la arquitectura, el arte…

El kit está compuesto de 5 sobres y 45 tarjetas. Cada sobre contiene un grupo de cartas relacionadas con el número, la forma geométrica, la gama cromática, el soporte y las herramientas. Con ellas se pueden explorar nuevos caminos mediante técnicas artísticas, métodos y soportes.

Raúl Ramos, participó con su estudio Cocolia en la edición de la Festa del año 2014.
La pieza que puedes apoyar con un crowfunding hasta el 30 de junio, aunque de estética completamente diferente, guarda similitudes conceptuales con un proyecto de Brian Eno y Peter Schmidt, Oblique Strategies del año 1975 o con algunas piezas gráficas que se repartieron en la presentación de un número de Grrr, y que permitían que el azar decidiera el color o el tipo de letra a aplicar a un diseño gráfico.

JIYU_15 JIYU_18

 

Eno_2