Pre-Festa del Grafisme, reserva la data

(CAT)

Varem començar a moure això del disseny gràfic ja fa més de quinze anys. Hem aconseguit realitzar 12 edicions a Portbou i multitud de Pre-Festa i Post-Festa per Barcelona. Ara us proposem passar un diumenge dedicat al disseny gràfic a un petit poble de l’Empordà, Albons.

Les dues darreres incorporacions al col·lectiu de la Festa, Jose i Judit (del col·lectiu La Grotesca) seran els mestres de cerimònia de l’esdeveniment que tindrà lloc a l’espai creatiu La Divina el proper diumenge 3 de juliol.

Us proposem, vermut, menjar i algunes hores de conversa amb persones humanes fascinades pel disseny gràfic. Una conversa que girarà al voltant d´una paraula TRANSGRESSIÓ.

Seguint el lema de la Festa podem dir que la Pre-Festa és gratis, el menjar no (a més si et ve de gust pots arribar directament després de dinar i unir-te a la conversa).

Com diu el titular d’aquest post, reserva la data i segueix atent aquesta web; molt aviat més informació.

 

 

‘Pre-Festa del Grafisme’, reserva la fecha

(CAST)
Empezamos a mover esto del diseño gráfico hace ya más de quince años. Hemos conseguido realizar 12 ediciones en Portbou y multitud de Pre-Festa y Post-Festa por Barcelona. Ahora os proponemos pasar un domingo dedicado al diseño gráfico en un pequeño pueblo del Ampurdán, Albons.

Las dos últimas incorporaciones al colectivo de la Festa, Jose y Judit (del colectivo La Grotesca) serán los maestros de ceremonia del evento que tendrá lugar en el espacio creativo La Divina el próximo domingo 3 de julio.

Os proponemos, vermut, comida y algunas horas de conversación con personas humanas fascinadas por el diseño gráfico. Una conversación que girará alrededor de una palabra TRNSGRESIÓN.

Siguiendo el lema de la Festa podemos decir que la Pre-Festa es gratis, la comida no (además si te apetece puedes llegar directamente después de comer y unirte a la conversación).

Como dice el titular de este post, reserva la fecha y sigue atento a esta web; muy pronto más información.