Poesia, il·lustració i cultura: Utopia Markets

(CAT)
Una nova edició de UtopiaMarkets, dedicada a la poesia i la il·lustració a Utopia126, un singular espai del Poblenou dedicat a la promoció d’activitats culturals de tota mena.

En el UtopiaMarkets il·lustració participen destacats il·lustradors entre els quals es troba Javirroyo, que va participar en l’exposició de cartells culturals i polítics en l’edició del 2014 de la Festa. També podem destacar un estand de BAU, Centre Universitari de Disseny i col·laborador en l’ombra de la Festa en totes les seves edicions.

El UtopiaMarkets Poesia programa entre altres un recital poètic il·lustrat (dissabte a les 21.00 h) que tindrà a Àfrica Fanlo entre els seus participants; Àfrica va realitzar els tallers Pedres que miren a la mar (edició del 2009) o Dibuixos de sal i pedres (edició de l’any 2010) en el programa de la Festa. També es podrà veure la projecció d’un documental inèdit Music Hall Brossa, del poeta Joan Brossa, a qui en l’última edició de la Festa (2019), Oscar Guayabero va retre homenatge en format exposició pels carrers del poble de Portbou.

Programa complet de UtopiaMarkets Il·lustració aquí i el de UtopiaMarkets Poesia aquí.

Del 18 al 20 d’octubre
Divendres de 19.00 a 23.00 h
Dissabte i diumenge d’11.00 a 22.00 h
Utopia 126
C/ Cristóbal de Moura 126, Barcelona.

 

UM_Ilustración

 

 

Poesia, ilustración y cultura: Utopia Markets

Una nueva edición de UtopiaMarkets, dedicada a la poesía y la ilustración en Utopia126, un singular espacio del Poblenou dedicado a la promoción de actividades culturales de todo tipo.

En el UtopiaMarkets ilustración participan destacados ilustradores entre los que se encuentra Javirroyo, que participó en la exposición de carteles culturales y políticos en la edición del 2014 de la Festa. También podemos destacar un stand de BAU, Centro Universitario de Diseño y colaborador en la sombra de la Festa en todas sus ediciones.

El UtopiaMarkets Poesía programa entre otros un recital poético ilustrado (sábado a las 21:00 h) que tendrá a África Fanlo entre sus participantes; África realizó los talleres Piedras que miran al mar (edición del 2009) o Dibujos de sal y piedras (edición del año 2010) en el programa de la Festa. También se podrá ver la proyección de un documental inédito Music Hall Brossa, del poeta Joan Brossa, a quien en la última edición de la Festa (2019), Oscar Guayabero rindió homenaje en formato exposición por las calles del pueblo de Portbou.

Programa completo de UtopiaMarkets Ilustración aquí y el de UtopiaMarkets Poesía aquí.

Del 18 al 20 de octubre
Viernes de 19:00 a 23:00 h
Sábado y domingo de 11:00 a 22:00 h
Utopia 126
C/ Cristóbal de Moura 126, Barcelona.