# estar-se a casa 20

(CAT)
Design Observer és una web dedicada a temes de disseny que inclouen el disseny gràfic, la innovació social, l’urbanisme, la cultura popular i la crítica. Fundat l’any 2003 per Rick Poynor-fundador i primer editor de la revista Eye-, Michael Bierut -soci de l’oficina de Nova York de Pentagram-, Jessica Helfand -crítica a Yale i autora de nombrosos llibres i William Drenttel -dissenyador, crític i soci a Winterhouse Studios. Va començar com un bloc però a hores d’ara inclou podcasts (Design Matters amb Debbie Hillman), co-edita llibres, segueix publicant, articles, assajos, ressenyes i entrevistes. És amfitrió de la publicació d’arquitectura i disseny urbà Places i des 2016 va unir forces amb AIGA

Un referent ineludible en el món del disseny gràfic, del què us recomanem Graphic Language, una conversa entre Adrian Shaughnessy i Teal Triggs, arran de l’exposició GraphicsRCA: Fifty Years (2014), en què parlen sobre el significat del disseny gràfic, la seva evolució, el seu ensenyament i sobre el mateix significat de la paraula ensenyar.

 

El olvido es

 

# estar-se a casa 20

(CAST)
Design Observer es una web dedicada a temas de diseño que incluyen el diseño gráfico, la innovación social, el urbanismo, la cultura popular y la crítica. Fundado en el año 2003 por Rick Poynor-fundador y primer editor de la revista Eye-, Michael Bierut -socio de la oficina de Nueva York de Pentagram-, Jessica Helfand -crítica en Yale y autora de numerosos libros y William Drenttel -diseñador, crítico y socio en Winterhouse Studios . Empezó como un blog pero en estos momentos incluye podcasts (Design Matters con Debbie Hillman), co-edita libros, sigue publicando, artículos, ensayos, reseñas y entrevistas. Es anfitrión de la publicación de arquitectura y diseño urbano Places y desde 2016 unió fuerzas con AIGA

Un referente ineludible en el mundo del diseño gráfico, del que os recomendamos Graphic Language, una conversación entre Adrian Shaughnessy y Teal Triggs, a raíz de la exposición GraphicsRCA: Fifty Years (2014), en la que hablan sobre el significado del diseño gráfico, su evolución, su enseñanza y sobre el mismo significado de la palabra enseñar.

DesignObserver_2
Recycle and Reuse, poster de Kristin Matthews y Sophie Thomas

La imagen de cabecera es el poster Everything Everywhere is for Sale de Damon Murray, Stephen Sorrell y Peter Miles.