Txiki Trepax a l’Off de la Festa

[CAT]
Com tots els esdeveniments importants, La Festa sempre ha tingut la seva versió Off.
Per exemple en l’any 2009, amb instal·lacions sorpresa a la platja (es pot veure la imatge a l’apartat d’edicions anteriors), les intervencions al Guateque d’Isidro Ferrer a l’edició de l’any 2011 o el striptease de l’any passat …

Txiki -al que li encanta pintar pedres- és un d’aquests amics de La Festa que no s’ha perdut cap edició i que l’any passat vam tenir al programa oficial. Aquest any no ha pogut ser, però si us agrada pintar pedres, teniu als nens avorrits i el temps acompanya el podreu trobar a la platja de Portbou (al matí i a primera hora de la tarda) fent una de les coses que més li agraden, pintar pedres.

Doneu-li una abraçada de part nostra. Aquí us deixem algunes mostres …

txiki_2 txiki_1

Txiki Trepax en el Off de la Festa

[CAST]
Como todos los eventos importantes, La Festa siempre ha tenido su versión Off.
Por ejemplo en el año 2009, con instalaciones sorpresa en la playa (se puede ver la imagen en el apartado de ediciones anteriores), las intervenciones en el Guateque de Isidro Ferrer en la edición del año 2011 o el strip-tease del pasado año…

Txiki – al que le encanta pintar piedras- es uno de esos amigos de La Festa que no se ha perdido ninguna edición y que el año pasado tuvimos en el programa oficial.

Este año no ha podido ser, pero si os gusta pintar piedras, tenéis a los niños aburridos y el tiempo acompaña lo podréis encontrar en la playa de Portbou (por la mañana y a primera hora de la tarde) haciendo una de las cosas que más le gustan, pintar piedras. Dadle un abrazo de nuestra parte. Aquí os dejamos algunas muestras…

txiki_3 txiki_4