Documents de la Festa

EXPOSICIÓ
(CAT)
Proposem una nova Festa, que, sense deixar de celebrar la trobada anual amb amics, desconeguts i simpatitzants es desenvoluparà al llarg de tot l´any.

Ha arribat el moment de canviar, de mudar la nostra pell sense perdre el nostre esperit. A partir d’aquesta edició la Festa triarà un tema concret per desplegar-ne les activitats. No volem centrar-nos en “el més nou i actual”, ens agradaria investigar lliurement, aprofundir i cercar diferents punts de vista sobre el tema escollit. Volem que la Festa sigui el punt final de la feina feta al llarg de l’any, entre una i una altra edició.

Ens agrada compartir tot allò que ens interessa. Pretenem generar una sèrie de documents realitzats pels membres del col·lectiu organitzador i col·laboradors externs que conformaran el nostre particular punt de vista –obert, contradictori, amb més dubtes que certeses– sobre el disseny gràfic a relació al tema escollit. Documents de lliure accés, realitzats en qualsevol format –escrit, visual, híbrid, experimental– que esperem ajudin a formar el corpus teòric de la disciplina. Treballs fets amb calma i rigor, des de la nostra passió pel disseny gràfic.

Aquests són els resultats entre el que hem treballat i investigat sobre el tema escollit, #art#dissenyartistes que dissenyen i dissenyadors que fan art, sobre les migracions, intrusions i interferències entre l’art i el disseny, o entre el disseny i l’art.

Exposició
Dissabte 17 de 10:00 a 21:30
Diumenge 18 de 10:00 a 16:00
Edifici Pujades

Col·labora amb la Festa, menja amb nosaltres

Eve-Babitz_interior_1 Kid A_web copia

 

Documentos de la Festa

EXPOSICIÓN
(CAST)
Proponemos una nueva Festa, que, sin dejar de celebrar el encuentro anual con amigos, desconocidos y simpatizantes, se desarrollará a lo largo de todo el año.

Ha llegado el momento de cambiar, de mudar nuestra piel sin perder nuestro espíritu. A partir de esta edición la Festa escogerá un tema concreto para desplegar sus actividades. No queremos centrarnos en “lo más nuevo y actual”, nos gustaría investigar libremente, profundizar y buscar distintos puntos de vista sobre el tema escogido. Queremos que la Festa sea el punto final del trabajo realizado a lo largo del año, entre una y otra edición.

Nos gusta compartir todo lo que nos interesa. Pretendemos generar una serie de documentos realizados por los miembros del colectivo organizador y colaboradores externos que conformarán nuestro particular punto de vista –abierto, contradictorio, con más dudas que certezas– sobre el diseño gráfico en relación al tema escogido. Documentos de libre acceso, realizados en cualquier formato –escrito, visual, híbrido, experimental– que esperamos ayuden a formar el corpus teórico de la disciplina. Trabajos hechos con calma y rigor, desde nuestra pasión por el diseño gráfico.

Estos son los resultados de entre lo que hemos trabajado e investigado sobre el tema escogido, #arte#diseñoartistas que diseñan y diseñadores que hacen arte, sobre las migraciones, intrusiones e interferencias entre el arte y el diseño, o entre el diseño y el arte.

Exposición
Sábado 17 de 10:00 a 21:30
Domingo 18 de 10:00 a 16:00
Edificio Pujades

Colabora con la Festa, come con nosotros

Microsoft Word - M21D_original article.docx Quadrat copia