Blanc Versus

[CAT]
Andrés Requena serà un dels protagonistes de l’avanç del festival Blanc al Disseny Hub, on presentarà els títols d’obertura i la gràfica de la vuitena edició de Blanc. Andrés que es defineix com a director de mart va ser un dels convidats de la Festa en la seva edició de l’any 2015.


A més en l’esdeveniment dos equips seleccionats per dos professionals del sector del disseny gràfic i la il·lustració, Óscar Germade i Juanjo Sáez seran els responsables d’una amistosa competició on cadascú presentarà el seu propi equip de ponents. Un outsider, una promesa emergent i una figura amb trajectòria en el seu àmbit professional han de ser les característiques de cada un dels tres ponents seleccionats per cada equip.
Equip Óscar Germade: Dani Rubio, Ángel, Josema Urós
Equip Juanjo Sáez: Núria Farré, Carlos Bayona, Josep Puga

Dijous 27 d’octubre
A les 18 h.
Disseny Hub
Entrades

blanc_versus_1

Blanc Versus

[CAST]
Andrés Requena será uno de los protagonistas del avance del festival Blanc en el Disseny Hub, donde presentará los títulos de apertura y la gráfica de la octava edición de Blanc.
Andrés que se define como director de marte fue uno de los invitados de la Festa en su edición del año 2015.

Además en el evento dos equipos seleccionados por dos profesionales del sector del diseño gráfico y la ilustración, Óscar Germade i Juanjo Sáez serán los responsables de una amistosa competición donde cada uno presentará su propio equipo de ponentes.
Un outsider, una promesa emergente y una figura con trayectoria en su ámbito profesional serán las características de cada uno de los tres ponentes seleccionados por cada equipo.
Equipo Óscar Germade: Dani Rubio, Ángel, Josema Urós
Equipo Juanjo Sáez: Núria Farré, Carlos Bayona, Josep Puga

Jueves 27 de octubre
A las 18 h.
Disseny Hub
Entradas

blanc_versus_2