Instal·lacions a Il Giardinetto, el vídeo

[CAT]
Il Giardinetto és un restaurant barceloní que compta amb un petit aparador situat a la façana de l’edifici (La Granada del Penedès 28), que cedeix a artistes, dissenyadors, interioristes, arquitectes, etc.

La primera instal·lació la va realitzar Fernando Sales al maig del 2009 i fins al dia d’avui són 42 els artistes participants, que podeu veure al vídeo.

Entre ells es troben Curro Claret, un dels nostres convidats a la darrera edició de la Festa i Retina i Retinette, un duo format en el seu moment per Juan Cardosa
-que des de fa uns anys participa en l’organització de la Festa- i Julia Solans que també ha col·laborat amb nosaltres durant molts anys.
Un interessant vídeo amb una gran cançó com a banda sonora, que esperem que us agradi.

 

Escaparates en il Giardinetto from Poldo Pomés on Vimeo.

Instalaciones en el Il Giardinetto, el vídeo
[CAST]

Il Giardinetto es un restaurante barcelonés que cuenta con un pequeño escaparate situado en la fachada del edificio (La Granada del Penedés 28), que cede a artistas, diseñadores, interioristas, arquitectos, etc.

La primera instalación la realizó Fernando Salas en mayo del 2009 y hasta el día de hoy son 42 los artistas participantes, que podéis ver en el vídeo.

Entre ellos se encuentran Curro Claret, uno de nuestros invitados en la última edición de la Festa y Retina y Retinette, un duo formado en su momento por Juan Cardosa –que desde hace unos años participa en la organización de la Festa- y Julia Solans que también ha colaborado con nosotros durante muchos años.

Un interesante vídeo con una gran canción como banda sonora, que esperamos que os guste.

curro-claretCurro Claret

retina-y-retinetteRetina y Retinette