Racó dels artesans. Experiència

Sefa Villalbi vol compartir amb els participants a la Festa el projecte de senyalització amb pauma per al Racó dels Artesans de la Fira de Fibres vegetals del Mas de Barberans. Una senyalització realiltzada amb respecte per l’entorn, coherència amb l’espai que descriu i les persones que identifica. Renobable, reutilitzable, artesanal i xules (acceptació, compartides en xarxes de forma espontània pels propis artesans).  La base està realitzada per les artesanes del Museu de la Pauma.

Sefa Villalbi es va formar com a dissenyadora gràfica i és especialista en sistemes d’impressió, actualment és a l’equador del Grau en Humanitats de la UOC.

Exerceix la docència a ESARDI, Escola d’Art i Disseny d’Amposta fent classes de disseny a cicles formatius de grau mitjà i superior com a professora de tipografia, projectes i fonaments del disseny.

Barreja l’entorn gràfic, humanista, tipogràfic, artesanal, noves tecnologies i educatiu per hibridar i experimentar amb projectes que l’emocionen com a Lo Rogle. Actualment desenvolupa el projecte #lletrespaumasefa amb diferents tècniques artesanals (palma, ceràmica, tipografia)

Diumenge 8
Entre les 11:00 i les 13:30
Les Eres

Sefa Villalbi_4

Rincón de los artesanos. Experiencia

Sefa Villalbi quiere compartir con los participantes en la Festa el proyecto de señalización con palma para el Rincon de los Artesanos de la Feria de Fibras vegetales del Mas de Barberans. Una señalización realizada con respeto por el entorno, coherencia con el espacio que describe y las personas a las que identifica. Un proyecto renovable, reutilizable, artesanal y xules (aceptación, compartidas en redes de forma espontanea por los propios artesanos). La base esta realizada por los artesanos del Museo de la Palma

 Sefa Villalbi se formó como diseñadora gráfica y es especialista en sistemas de impresión, actualmente está en el ecuador del Grado en Humanidades de la UOC.

Ejerce la docencia en ESARDI, Escuela de Arte y Diseño de Amposta dando clases de diseño a ciclos formativos de grado medio y superior como profesora de tipografía, proyectos y fundamentos del diseño.

Mezcla el entorno gráfico, humanista, tipográfico, artesanal, nuevas tecnologías y educativo para hibridar y experimentar con proyectos que la emocionan como Lo Rogle. Actualmente desarrolla el proyecto #lletrespaumasefa con diferentes técnicas artesanales (palma, cerámica, tipografía)

Domingo 8
Entre las 11:00 y las 13:30
Les Eres

Sefa_Villalbi_2 Sefa_Villalbi_3