La Festa del Grafisme finalista en la convocatòria 2019 de la Fundació Alchimia Solidària

(CAT)
Alchimia Solidària neix amb la voluntat de propiciar un canvi de valors des del món empresarial, una nova manera de conviure.

El nostre benestar i el dels qui ens envolten és important per a nosaltres, i com a persones senzilles que som, ens sentim plens amb el resultat del que hem aconseguit amb el nostre esforç i treball i no necessitem més. Així doncs, tenim ganes de compartir una part dels nostres beneficis per intentar millorar el benestar d’altres persones, enlloc de seguir l’esquema habitual d’anar acumulant aquests guanys. En aquest sentit, volem obrir un camí innovador de com gestionar els beneficis d’una petita empresa per a obtenir-ne un profit col·lectiu que alhora ens farà, a nosaltres mateixos, més feliços.

Es tracta de fer que el diner flueixi evitant-ne l’estancament i l’acumulació i fent que els que hem tingut la sort de convertir-nos en receptors de diner tinguem la capacitat de redistribuir-lo en la societat de manera que serveixi per ajudar a altres persones més necessitades. D’aquesta manera tots en sortim beneficiats i això crea un flux cada vegada més abundant.

Després de les ajudes que ens van concedir en els anys 2013 i 2014, la Festa del Grafisme torna a estar entre els finalistes de la convocatòria 2019 en l’apartat de cultura, al costat dels projectes EnlazandoEutopías, 66 Butaques i el documental Nosaltres no Oblidem. El resultat final es coneixerà el pròxim 15 d’abril. La Festa aquesta orgullosa d’haver estat seleccionada i comparteix per complet les idees i el projecte de la Fundació Alchimia Solidària.

Més informació
Instagram

 

Alchimia_1

 

La Festa del Grafisme finalista en la convocatoria 2019 de la Fundación Alchimia Solidaria

(CAST)
Alchimia Solidaria nace con la voluntad de propiciar un cambio de valores desde el mundo empresarial, una nueva manera de convivir.

Nuestro bienestar y el de quienes nos rodean es importante para nosotros y como personas sencillas que somos, nos sentimos llenos con el resultado de lo que hemos conseguido con nuestro esfuerzo y trabajo y no necesitamos más. Así pues, tenemos ganas de compartir una parte de nuestros beneficios para intentar mejorar el bienestar de otras personas, en lugar de seguir el esquema habitual de ir acumulando estas ganancias. En este sentido, queremos abrir un camino innovador de cómo gestionar los beneficios de una pequeña empresa para obtener un provecho colectivo que al mismo tiempo nos hará a nosotros mismos más felices.

Se trata de hacer que el dinero fluya, evitando su estancamiento y su acumulación y haciendo que los que hemos tenido la suerte de convertirnos en receptores de dinero tengamos la capacidad de redistribuirlo en la sociedad de manera que sirva para ayudar a otras personas más necesitadas. De esta manera todos salimos beneficiados y esto crea un flujo cada vez más abundante.

Después de las ayudas que nos concedieron en los años 2013 y 2014, la Festa del Grafisme vuelve a estar entre los finalistas de la convocatoria 2019 en el apartado de cultura, junto a los proyectos EnlazandoEutopías, 66 Butaques y el documental Nosaltres no Oblidem. El resultado final se conocerá el próximo 15 de abril. La Festa esta orgullosa de haber sido seleccionada y comparte por completo las ideas y el proyecto de la Fundación Alchimia Solidaria.

Más información
Instagram