ADGXCRUZROJA

(CAT)
Una iniciativa solidària per recaptar fons per al programa Cruz Roja Responde i poder fer front als efectes del Covid 19.

Per dur a terme el projecte, 52 fotògrafs de referència han donat desinteressadament les seves fotografies que estaran a la venda fins al dia 27 de maig aquí. Les còpies es lliuraran en format fine arts paper de 18X26 cm i tindran un cost solidari de 100 euros. Entre els fotògrafs participants es troben Eduardo M. Piracés que va participar en l’edició de l’any 2016 de la Festa i Yosigo a qui, en el mateix any, li vam dedicar una exposició a la platja de Portbou amb el títol de Dos costas.

Edu_Piraces_1
Eduardo M. Piracés

Yosigo_1Yosigo

ADGXCRUZROJA

(CAST)
Una iniciativa solidaria para recaudar fondos para el programa Cruz Roja Responde y poder hacer frente a los efectos del Covid 19.

Para llevar a cabo el proyecto, 52 fotógrafos de referencia han donado desinteresadamente sus fotografías que estarán a la venta hasta el día 27 de mayo aquí. Las copias se entregarán en formato fine arts paper de 18X26 cm y tendrán un coste solidario de 100 euros. Entre los fotógrafos participantes se encuentran Eduardo M. Piracés que participó en la edición del año 2016 de la Festa y Yosigo a quién, en el mismo año, le dedicamos una exposición en la playa de Portbou con el título de Dos costas.

 

Deja un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.