Wattebled, el nou projecte de Paco Gómez

(CAT)
El fotògraf (editor, activista cultural, investigador …) Paco Gómez va participar en l’edició de la Festa del 2016, presentant el seu projecte-llibre Els Modlin.

Ara està embrancat en un nou projecte, que es va iniciar també al Rastro de Madrid i que l’ha portat a descobrir i compartir el treball d’un enigmàtic fotògraf anomenat Joseph Wattebled, que va néixer i va morir a Calais, però va desenvolupar la seva feina al poble de Mendicourt.

Una altra història fascinant i desconeguda, que Paco Gómez ha convertit en llibre a través del seu projecte editorial (que no aspira a ser una editorial) Fracaso Books i una campanya de crowfunding que ja ha aconseguit els seus objectius però en la qual encara podeu participar.

 

Paco_Gomez_3

Paco_Gomez_2

Wattebled, el nuevo proyecto de Paco Gómez

(CAST)
El fotógrafo (editor, activista cultural, investigador…) Paco Gómez participó en la edición de la Festa del 2016, presentando su proyecto-libro Los Modlin.

Ahora anda enfrascado en un nuevo proyecto, que se inició también en el Rastro de Madrid y que le ha llevado a descubrir y compartir el trabajo de un enigmático fotógrafo llamado Joseph Wattebled, que nació y murió en Calais, pero desarrolló su trabajo en el pueblo de Mendicourt.

Otra historia fascinante y desconocida, que Paco Gómez ha convertido en libro a través de su proyecto editorial (que no aspira a ser una editorial) Fracaso Books y una campaña de crowfunding que ya ha conseguido sus objetivos pero en la que todavía podéis participar.