Demà seguirem aquí i serem més

(CAT)
Les jornades Disseny per Viure d’enguany s’han reconvertit en Demà seguirem aquí i serem més, quatre sessions que, des d’una perspectiva feminista, faran un recorregut per la professió de dissenyadora, parlaran del passat i present de la professió i  proposarà idees i accions per al futur, amb la complicitat de tots i totes les participants.

Un grup de dones, procedents de diferents àmbits del disseny, es van reunir els dies 13 i 14 d’octubre per treballar en el comissariat d’aquestes jornades paral·leles a l’exposició Som aquí! Les dones en el disseny. 1900- Avui, en el marc del projecte Disseny per Viure, a càrrec de l’editor i paradiseñador Óscar Guayabero, membre del col·lectiu organitzador de la Festa del Grafisme; entre les participants es trobaven Mireia Domenech i Judit Carcolse també membres del col·lectiu organitzador de la Festa.

Dimecres 08. Amb ulleres feministes.
Dimecres 15. Compartint sabers per transformar el present.
Dimecres 22. Taller col·lectiu Repensant el disseny des del feminisme
Dimecres 29. Fer preguntes és revolucionari.

Totes les activitats (gratuïtes) tindrán lloc duran el mes de novembre de 2023 a les 18:30

Més información aquí

Dema seguirem aqui_3

 

Mañana seguiremos aquí y seremos más

(CAST)
Las jornadas Diseño para Vivir de este año se han reconvertido en Mañana seguiremos aquí y seremos más, cuatro sesiones que, desde una perspectiva feminista, harán un recorrido por la profesión de diseñadora, hablarán del pasado y presente de la profesión y propondrá ideas y acciones para el futuro, con la complicidad de todos y todas las participantes.

Un grupo de mujeres, procedentes de diferentes ámbitos del diseño, se reunieron los días 13 y 14 de octubre para trabajar en el comisariado de estas jornadas paralelas a la exposición ¡Estamos aquí! Las mujeres en el diseño. 1900- Hoy, en el marco del proyecto Disseny per Viure, a cargo del editor y paradiseñador Óscar Guayabero, miembro del colectivo organizador de la Festa del Grafisme; entre las participantes se encontraban Mireia Domenech y Judit Carcolse también miembros del colectivo organizador de la Festa.

Miércoles 08. Con gafas feministas.
Miércoles 15. Compartiendo saberes para transformar el presente.
Miércoles 22. Taller colectivo Repensando el diseño desde el feminismo
Miércoles 29. Hacer preguntas es revolucionario.

Todas las actividades (gratuitas) tendrán lugar durante el mes de noviembre de 2023 a las 18:30

Más información aquí

blog i mailchimp800x450 - 3